Blog
Blog
Blogs kun je inzetten als marketing tool. Een blog is een stuk tekst, al dan niet aangevuld met foto’s en video’s. Je kunt het zo mooi maken als je zelf wilt. Dat is het leuke van bloggen: je hebt het helemaal zelf in de hand! Met een blog kun je laten zien wat je deskundigheid is, waar jij de expert in bent en waar je voor staat. Het is bewezen dat zakelijk bloggen het meeste effect heeft van alle social media marketing!
Een goede blog
- Heeft een aantrekkelijke titel
- Leest lekker weg
- Heeft waarde: het gáát ergens over (bij voorkeur gerelateerd aan jouw expertise)
- Raakt de lezer (informatief, vermakelijk, ontroerend, origineel, creatief)
- Verwijst naar andere artikelen van jou of voor de lezer interessante anderen
- Heeft buttons om te delen en te liken
- Biedt de mogelijkheid om commentaar achter te laten zodat er interactie met jou en de andere lezers ontstaat
Voorbeelden blog
Blog voor KlantenScoren.nl
80% meer potentiële klanten na een bezoek aan je website?
Traditionele marketing heeft zijn beste tijd gehad. Potentiële klanten oriënteren zich tegenwoordig online voordat ze overgaan tot aankoop. Hierdoor is het aankoopproces drastisch veranderd. Maak hier gebruik van!
Blog voor Vrouw en Passie
Hoe vang je de bezoekers van je website? Met een presentje en een goed gevulde mailinglist!
Je hebt een website en een aantal accounts op social media die goed bezocht worden. Mooi zo! De volgende stap is het ‘vangen’ van je online bezoekers en het bouwen van een relatie. Daar heb je een presentje en een mailinglist voor nodig.